Eryne Jasmine's FotoPage

By: Eryne Jasmine

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 3-Sep-2007 06:06 Email | Share | Bookmark
Jalan-jalan Danga Bay, JB

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Last Saturday night we all jalan-jalan kat Danga Bay, JB... Sebenarnye hubby keje petang, so, dia balik pun dah pukul 9 lebih... pegi jugak, sampai sane pun dah dekat kul 10 lebih... dah lame tak ke sane... tengok2 ade macam-macam jualan kat situ... ade keratapi mini jugak... ish... pendek kate macam-macam la ade... si kecik tu dah cam org jakun pulak lari sane, lari sini nak tengok byk sgt benda gaknye... kebetulan ade cam funfair kat situ, so ade macam2 benda boleh main, tapi bayaran yg dia kenakan mmg betul2 tercekik org yg nak naik tu... ye la, sekali naik mainan tu RM4, tak kire budak atau org tua... mahal betul, nasib baik la si kecik tu tak merengek sgt nak naik benda2 tu... yg paling eryne suke Merry Go Round... cantik betul... tapi tak naik pun... tengok je...
Dekat kul 12 jugak balik dari sane... tapi best la, dah lame tak jenjalan.. sekali sekale jalan2 cuci mata pun best.. tak beli ape2 pun, maklum ler... belum gaji lagi... so, jalan2 je cukup la... This are the pics yg eryne sempat amiik kat sane...










View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net