Eryne Jasmine's FotoPage

By: Eryne Jasmine

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Wednesday, 5-Aug-2009 05:14 Email | Share | Bookmark
Hari baru buat saya...

Salam to all...

terasa sgt lama eryne x update FP... bz with few thing... here and there....
tambah lagi dah ade sorang lagi budak tecik & abgnye yg ke kindy skrg...
makin bertambah tak cukup kaki tangan rasanya...

setelah lama menyepi... eryne dah berazam, nak active kan smula FP eryne yg dah terbiar lame... cam xde tuan rumah lak kan.. ekekeke...

hmmm.. puasa dah nak dekat... mesti masing2 dah pakat nak masak apa utk sahur & berbuka puasa nanti kan... eryne pun cam tu.. siap beli Majalah Rasa edisi Ramadhan punya lagi...
punye la bersemangat... tapi cam x sabar nak tunggu ramadhan... tinggal brape hari lagi kan...

hehehe... actually tau nak citer ape... lame benor dah tinggalkan FP ni...
tu yg jadik cam blur kejap...

anyway... lepas ni eryne janji akan aktif smula ber "entry" di sini...


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net